Pokud podnikáte, určitě víte moc dobře, že i v době internetu mají velký význam tiskoviny všeho druhu. Především letáky jsou pro klienty nepostradatelné. Pokud klient čili zákazník plánuje koupi nějakého produktu nebo hodlá využít nějakou službu, obvykle si pouze s informacemi, které jsou uvedeny na internetu, nevystačí. Potřebuje si je prostě osahat. Proto i v dobách internetu jsou katalogy a letáky velmi žádoucí. Neměli byste to podceňovat a měli byste jich mít pro své zákazníky dostatečné množství. Je to ve Vašem zájmu, možná se to nezdá, ale hodně na tom závisí úspěch a neúspěch Vašeho podnikání.
reklamní leták

Samozřejmě výroba letáků má své zákonitosti. Mnoho lidí se domnívá, že na designu nezáleží. Klidně by nechali vytisknout černobílé letáky. Jenomže design má samozřejmě velký význam. Elegantní leták totiž prodává zboží sám. Nikdy nepodceňujte vizuální stránku věci. Rozhodně se také nedomnívejte, že je dostačující, Když zplichtíte nějakou grafiku ve wordu a letáky si vytisknete na barevné laserové tiskárně. To rozhodně také není žádná reprezentace. Tvořte letáky efektivně.

 

Prvotřídní grafika je totiž základ

Je určitě důležité zakázku zadat zkušenému grafikovi. Ten dokáže zhodnotit, kdy použít minimalistickou grafiku s jednoduchým bezserifovým písmem a kdy vsadit na okázalost a vyzdobenost. Každá firma, služba či produkt si zaslouží jiný způsob zpracování.
vzorník papírů

Prvotřídní grafik by měl vědět, kde je možné zadat tiskoviny levně a může zakázku zadat do tiskárny. Ale můžete pátrat po nejlevnější ceně a tisk si můžete zajistit sami. Obecně platí, že čím více kusů tiskovin, tím levnější bude kus jednoho. Cenu výrazně ovlivňuje také papír. Třeba taková křída vypadá exkluzivně, ale cena se výrazně prodraží. Existují papíry, které vypadají jako křídový papír, ale cenově je trochu jinde.

Nebojte se, propagační letáky opravdu nemusí stát mnoho peněz.

Letáky zákazníci vyžadují
Ohodnoťte příspěvek